Jäsenedut

MLL:n jäsenenä käytössä on runsaasti niin valtakunnallisia kuin paikallisiakin jäsenetuja moniin yrityksiin. Tietoa valtakunnallisista jäseneduista löydät Mannerheimin Lastensuojeluliiton sivuilta. Oman paikallisyhdistyksesi jäseneduista saat parhaiten tietoa yhdistyksesi omilta sivuilta tai kysymällä suoraan yhdistyksestä.

Piirin jäsenedut

• Nokkakiven puisto, Lievestuore: 20 % alennus kaikista normaalihintaisista rannekkeista.
  • Kuopion eläinpuisto, normaali pääsylippu ryhmälipun hinnalla kumpaankin puistoon. Vehmasmäen eläinpuisto 7 € (norm. 10 €)  Rauhalahden eläinpuisto 6 € (norm. 9 €).
  • Puuha- ja eläinpuisto Veijari, Saarijärvi: 10 % alennus lippuostoksen loppusummasta. Ryhmälippu 13 €/hlö (väh. 15 maksavaa asiakasta) voimassa vain etukäteisvsrauksella. Alennusta ei saa verkkokaupasta.
  • Eläinpuisto Pikkukili, Lieksa: Liput 10 €/aikuinen ja 8 €/lapsi.
  • Orilammen lomakeskus, Majoituksesta 15 % alennus MLL edun mainitsemalla ja jäsenkorttia vastaan.
  • Virpin Kulta, Jyväskylä: 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista.
  • Forum Kulta, Jyväskylä: 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista.
  • Green Star, 13 % alennus edullisimmasta päivän huonehinnasta. Alennuksen saa varatessaan majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista.