Koulutukset ja kohtaamiset

Useita aikuista keskittyneen näköisinä istumassa ja kuuntelemassa.

MLL:ssä kenenkään ei tarvitse puurtaa yksin, vaan tarkoituksena on pitää hauskaa, oppia ja tehdä hyvää yhdessä. Koulutamme yhteistyössä keskusjärjestön ja muiden piirien kanssa jatkuvasti sekä uusia vapaaehtoisia, että kokeneempia konkareita. Pidämme tärkeänä, että yhdistysläiset saavat perusvalmiudet toimintaansa ja pääsevät kehittämään itseään monipuolissa koulutuksissa.

Toimintamme ytimessä on ihmisten kohtaaminen. On tärkeää, että myös vapaaehtoiset pääsevät tapaamaan toisiaan säännöllisesti, vaihtamaan kuulumisia ja kehittämään yhdessä MLL:n toimintaa. Tervetuloa mukaan Täyskäsipäiviin sekä yhdistyksille järjestämiimme seututapaamisiin ja erilaisiin vertaistapaamisiin!

Kevään 2024 koulutukset:

Ti 23.4. Piirin kevätkokous
Ke 24.4. klo 13-14.30 Vaikuttamistyön perusteet
Ti 7.5. klo 17.30-19 Yhdistysten iltaporinat: Jäsenhankinta kesällä ja Paikka vapaana -kampanja