Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuma

Tervetuloa Mikkeliin koko perheen piknik-tapahtumaan!

Pikku Kakkonen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja sen paikallisyhdistykset tuovat  tänäkin kesänä kuudelle paikkakunnalle kolmituntisen,  koko perheen yhteiseksi iloksi suunnitellun Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuman, jonka kruunaa televisioon taltioitava konsertti. Koko perheen piknik-tapahtuma on esteetön ja siihen on vapaa pääsy.

MLL:n  paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumiin monipuolista tekemistä omien alueiden toimijoiden kanssa. Kunkin paikkakunnan tarjoamat elämykset luovat tapahtumiin oman uniikin tunnelmansa.  Tapahtumissa lapset pääsevät myös tapaamaan Pikku Kakkosesta tuttuja suosikkihahmojaan.

Tapahtuma huipentuu Leikitään Pikku Kakkosta -konserttiin, jossa Pikku Kakkosen Nalle, Leikki-Heikki ja tutut juontajat laulavat ja leikkivät Leikkiorkesterin säestämänä.  Leikkiorkesteri, kapellimestarinaan Tuomo Rannankari esittävät niin vanhoja kuin uudempiakin lastenlauluja. Tässä konsertissa saa laulaa, tanssia ja leikkiä mukana!