Jäseneksi

MLL:n jäsenenä tuet toimintaa lähellä sinua

Ovatko lasten ja nuorten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä lähellä sinua ja koko Suomessa? Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

MLL:n jäsenenä olet paikallisyhdistyksen jäsen ja tuet samalla MLL:n työtä koko Järvi-Suomen alueella sekä valtakunnallisesti. MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen, keskimäärin 25 euroa vuodessa. Voit liittyä lähimpään paikallisyhdistykseesi tai mihin tahansa MLL:n yhdistykseen Suomessa. Saat myös Lapsemme- lehden kaksi kertaa vuodessa ja voit nauttia monista valtakunnallisista ja paikallisista jäseneduista.

Jäsenportaali

Oma MLL on kaikkien MLL:laisten jäsenportaali, jonka kautta voit tulostaa tai tallentaa jäsenkorttisi, tutustua jäsenetuihin sekä päivittää jäsentietosi.

Jäsenpalvelu

MLL:n keskustoimisto pitää keskitettyä jäsenrekisteriä jäsenmaksujen laskutusta, jäsenlehden ja -kirjeiden postitusta ja muuta yhteydenpitoa varten.

Jäsenpalvelu
075 324 5540 (ti ja to klo 9–11)
jasenpalvelu@mll.fi

Syitä liittyä MLL:n jäseneksi

MLL:n jäsenenä olet mukana rakentamassa lapsiystävällistä Suomea. MLL on yksi Suomen vaikuttavimmista lasten, nuorten ja perheiden etuja ajavista järjestöistä, ja jäsenenä olet mukana vaikuttamassa.

Jäsenenä tuet etenkin oman paikallisyhdistyksesi toimintaa ja lähialueesi lasten ja perheiden hyvinvointia. MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät esimerkiksi perhekahviloita, kerhoja ja tapahtumia sekä edistävät perheiden asioita paikkakunnalla. Jäsenenä voit vaikuttaa oman paikallisyhdistyksesi toimintaan.

Jäsenenä nautit valtakunnallisista ja paikallisista eduista ja alennuksista, kuten edullisemmista sisäänpääsy- tai osallistumismaksuista. Kerran vuodessa saat kotiisi Lapsemme-lehden.