Paikallisyhdistyksen vapaaehtoiseksi

MLL:n paikallisyhdistyksen hallitustoiminta on tarkoitettu kaikille lasten, nuorten ja perheiden asioista ja vaikuttamisesta kiinnostuneille. Lapset ovat myös tervetulleita mukaan kaikkiin kokouksiin ja toimintaan. Pääset suunnittelemaan, järjestämään ja toteuttamaan toimintaa sekä tapahtumia lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin ja osallisuuden edistämiseksi.

Voit osallistua toimintaan oman elämäntilanteesi mukaan ja jokaisen pienikin panos on tärkeä. Hallituksen jäsen sitoutuu toimintaan vuodeksi kerrallaan ja hallituksen kokouksia on noin kerran kuukaudessa. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan toimintaan satunnaisemmin, voit olla mukana esimerkiksi järjestämässä toimintaa ja tapahtumia.

Saat tukea toimintaan omalta yhdistykseltäsi ja MLL:n Järvi-Suomen piirin työntekijöiltä. Paikallisyhdistysten vapaaehtoisille järjestetään eri teemaisia koulutuksia ympärivuoden sekä seututapaamisia, joissa pääset tutustumaan muiden paikallisyhdistysten vapaaehtoisiin. Yhdistystoiminnassa saat mahdollisuuden vaikuttaa, vertaistukea, uusia ystäviä itselle ja lapsellesi sekä rutkasti hyvää mieltä!