Lahjoita

Lähikuva hymyileväisen lapsen kasvoista, jolla kypäräpäässä.

Ole pienten puolella ja tue työtämme lahjoittamalla

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen! Tukemalla työtämme autatte meitä edistämään lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

Kertalahjoitukset

• Lahjoita haluamasi summa MobilePaylla numeroon 69693
  • Lahjoita tilisiirrolla MLL:n Järvi-Suomen piirin lahjoitustilille FI27 5770 0520 5419 02

Merkkipäiväkeräyksellä voit kerätä hyvää, kun esimerkiksi täytät pyöreitä, sinulla on vuosipäivä, eläkkeellelähtö, häät tai jotkin muut juhlat tiedossa. Onnittelukorttien ja lahjamuistamisten sijaan voit pyytää juhlavieraitasi ilahduttamaan lapsia ja nuoria ja lahjoittamaan hyväntekeväisyyteen.

Testamenttilahjoitus auttaa meitä rakentamaan maata, joka tulevaisuudessakin pitää yhdessä huolta pienimmistään. Voitte tehdä yleistestamentin tai jälkisäädöksen MLL:n Järvi-Suomen piirille.

Taksvärkkillä eli päivätyökeräyksellä koulu voi kerätään varoja MLL:n Järvi-Suomen piirin työn tueksi.

Kannatusjäseneksi voi tulla yhteisö tai yritys. Yhteisölle kannatusjäsenmaksu on vähintään 100€/vuosi ja yrityksille 200€/vuosi

Lisätietoja lahjoittamisesta, taksvärkistä ja kannatusjäsenyydestä antaa talouspäällikkö Anniina Laaksonen, anniina.laaksonen@mll.fi.