Lahjoittajat

Listaamme tälle sivulle organisaatioita, jotka ovat tukeneet työtämme lahjoituksin.

Kiitämme kaikkia lahjoittajia suuresti arvokkaasta tuestaan!

Viherlandia

Viherladia lahjoitti jouluna 2023 jokaisesta myydystä Nuppulan jouluistutuksesta Jyväskylän alueen toimintaamme 0,50 €.

Viherlandian logo

Joensuun Viherkeskus

Jokaisesta Joensuun Viherkeskuksen kevään ja alkukesän 2023 aikana myydystä orvokkiamppelista lahjoitetiin 5 % toimintaamme.

Joensuun Viherkeskuksen logo

Suur-Savon osuuskauppa

Jokaisesta Suur-Savon osuuskaupassa 1.1.-31.3.2023 myydystä Isosta Marskin arinaruisleivästä lahjoitetiin 10 senttiä lasten ja nuorten yksinäisyyden vähentämiseen.

Suur-Savon osuuskaupan logo
Suur-Savon leipomon logo.

Mediateon lahjoitus 2022

Mediateko teki lahjoituksen ulkomainonnan muodossa.

Mediateon logo.

LähiTapiola Itä

LähiTapiola Itä lahjoitti 2022 toiminta-alueensa Mannerheimin Lastensuojeluliiton 31 paikallisyhdistykselle 70 000 euroa vuonna 2018 perustetusta yhteiskuntavastuurahastostaan. LähiTapiola Itä toimii Pohjois-Karjalassa sekä Ylä- ja Koillis-Savossa.

Suuri osa lahjoituksesta ohjatiin suoraan alueen paikallisyhdistysten toimintaan, kuten perhekahviloihin ja osa lahjoituksesta käytetiin vertaisryhmätoimintaan alueen lapsiperheiden hyväksi.

Lähitapiola Idän logo.