Tule MLL:n hoitajaksi

Aikuinen kahden lapsen kanssa ulkoilemassa.

MLL:n hoitajana toimit tilapäisenä lastenhoitoapuna perheille.  Voit itse päättää milloin teet töitä ja minkä verran.  Hoitajana et ole yksin, vaan tukenasi on aina lastenhoitotoiminnan koordinaattori.

Kaikki MLL:n hoitajat koulutetaan tai perehdytetään. Koulutuksia järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan opiskelijat ja ammattilaiset voivat suorittaa perehdytyksen MLL:n hoitajan toimimiseen verkkokurssina. Lisäksi saat mahdollisuuden osallistua laadukkaisiin jatkokoulutuksiin ja pääset tutustumaan muihin hoitajiin vertaistapaamisissa.

Perhe maksaa hoitajalle 10 euroa tunti.  MLL:n hoitajana sinulla on tärkeä rooli perheiden arjessa, tarjoten heille merkityksellistä aikaa ja apua. Saat arvokasta kokemusta työelämään sekä opit toimimaan erilaisten lasten ja perheiden kanssa.

Seuraava lastenhoitokurssi alkaa syksyllä 2024. Kurssi on tarkoitettu vähintään 16-vuotiaille lapsista ja lasten hyvinvoinnista kiinnostuneille. Kurssin hinta on 30 € ja se toteutetaan Teamsin välityksellä.