Avoimia työpaikkoja

19.1.2024

MLL:n Järvi-Suomen piirillä on avoinna kolme työpaikkaa:

• Koordinaattori määräaikaiseen tehtävään ajalle 1.3.2024 – 31.12.2026 Pohjois-Karjalaan Tuu mun kaveriksi -hankkeeseen.
  • Koordinaattori määräaikaiseen tehtävään ajalle 1.3.2024 – 31.12.2026 Pohjois-Savoon Tuu mun kaveriksi -hankkeeseen.
  • Koordinaattori  1.3.2024 alkaen toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään Pohjois-Karjalaan Selviydytään kiusaamisesta -toimintaan.

Tuu mun kaveriksi -hanke on 7–12-vuotiaiden lasten yksinäisyyden tunteen vähentämiseen ja yksinäisyyden ehkäisemiseen tähtäävä hanke, joka toteutetaan Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa.

Selviydytään kiusaamisesta -toiminta tarjoaa tukea kiusaamista kokeneille nuorille sekä heidän perheilleen. Toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA. Toiminta on MLL:n Järvi-Suomen piirin vakiintunutta toimintaa ja toimintaa on myös kolmessa kumppanipiirissä; Kaakkois-Suomen, Pohjanmaan ja Satakunnan piireissä sekä MLL:n keskusjärjestössä.

Lisätiedot avoimista työpaikoista: https://jarvi-suomenpiiri.mll.fi/piiri-tyonantajana/avoimet-tyopaikat/