Koordinaattoriksi tukihenkilötoimintaan?

4.6.2020

• Oletko innostunut lapsi-, nuoriso- ja perhetyöstä sekä vapaaehtoistoiminnasta?
  • Onko sinulla kokemusta vapaaehtoisten rekrytoinnista, kouluttamisesta ja ohjaamisesta sekä ennaltaehkäisevästä lastensuojelutyöstä?
  • Luovitko luontevasti erilaisissa verkostoissa ja sosiaalisen median alustoilla?

Etsimme tukihenkilötoiminnan koordinaattorin sijaista Kuopioon ajalle 3.8.2020 - 31.10.2021. Koordinaattorin tehtävänä on koordinoida ja kehittää MLL:n Järvi-Suomen piirin tukihenkilötoimintaa Pohjois-Savon alueella yhteistyössä alueen kuntakumppaneiden, piirin alueen paikallisyhdistysten, muiden MLL:n piirien ja keskusjärjestön kanssa.

Työ alkaa aikaisintaan 3.8.2020 tai sopimuksen mukaan. Sijaisuuden toteutumisen edellytyksenä on myönteinen rahoituspäätös toiseen hankkeeseen.

Paikkaa voi hakea 17.6.2020 asti. Lue hausta lisää täältä

Piirimme toimintaan voit tutustua nettisivuillamme!