Täyskäsipäivät tulevat taas!

4.2.2020

MLL:n yhdistysväelle suunnatut Täyskäsipäivät alkavat 15.2. Mikkelissä, minkä jälkeen ovat vuorossa Siilinjärvi 22.2. ja Joensuu 18.4.

Täyskäsipäivässä hallitusten jäsenet, perhekahvilaohjaajat ja yhdistysten muut vapaaehtoiset saavat lisäkoulutusta tehtäviinsä − virkistäytymistä ja verkostoitumista unohtamatta. Koulutuspäivässä opitaan uutta yhdistystoiminnasta, jaetaan hyviä ja huonoja kokemuksia sekä kerätään intoa ja inspiraatiota tulevaan. Koulutuspäivässä pääset tutustumaan muihin MLL:läisiin ja kuulet vinkkejä, miten toimintaa pyöritetään muissa yhdistyksissä.

Täyskäsipäivien teemat vaihtelevat eri maakunnissa yhdistysläisten toiveiden mukaan. Tervetuloa piristymään sankoin joukoin − mitä enemmän porukkaa, sitä enemmän näkemyksiä ja kokemuksia!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen