Tukihenkilötoiminnan koordinaattoriksi?

12.1.2021

Haemme MLL:n Järvi-Suomen piiriin äitiys- ja vanhempainvapaan sijaiseksi määräaikaista tukihenkilötoiminnan koordinaattoria. Työpiste sijaitsee Jyväskylässä.

Tukihenkilötoiminnan koordinaattorin tehtävänä on tukea ammatillisesti MLL:n vapaaehtoisia, jotka toimivat lasten, nuorten ja perheiden tukihenkilöinä Keski-Suomen alueella erilaisissa toimintaympäristöissä.

Etsimällämme henkilöllä on sosiaali- tai kasvatusalan korkeakoulututkinto ja kokemusta lastensuojelutyöstä tai lasten, nuorten ja perheiden parissa tehdystä ennalta vahvistavasta työstä sekä vapaaehtoisten kanssa toimimisesta.

Hae 20.1. mennessä!

Työ on sopimuksen mukaan osa-aikaista tai kokoaikaista (75-100 %). Työ alkaa 8.3.2021 tai sopimuksen mukaan jo aiemmin. Työ päättyy 30.3.2022.

Lue tehtävästä lisää täältä ja hae paikkaa 20.1. mennessä! :)