Selviydytään kiusaamisesta -menetelmäkoulutus ammattilaisille

• 3.10.10.2024

Selviydytään kiusaamisesta -menetelmäkoulutus tarjoaa työkaluja kiusaamista kokeneiden nuorten kohtaamiseen ja tukemiseen. Koulutuksessa käsitellään kiusaamista ilmiönä, kiusaamisen seurauksia ja suojaavia tekijöitä sekä menetelmiä ryhmä- ja yksilötyöhön nuorten kanssa. Koulutus on suunnattu kaikille nuoria kohtaaville työntekijöille, esim. opiskeluhuollossa toimiville, nuorisotyöntekijöille ja koulujen ammattilaisille Järvi-Suomen piirin alueella (Pohjois-Savo, Etelä-Savo, Pohjois-Karjala, Keski-Suomi).

Koulutus järjestetään kaksiosaisena, ilmoittautuminen tapahtuu samalla molempiin koulutuspäiviin.

Osa 1: 3.10. klo 9.00-11.30 Kiusaaminen ilmiönä ja kiusaamisen seuraukset
Osa 2: 10.10. klo 9.00-11.30 Kiusaamisen jälkihoito ja menetelmät kiusaamista kokeneen nuoren tukemiseen

Ilmoittaudu koulutukseen 26.9. mennessä.

Koulutus järjestetään Teamsin/Zoomin kautta, ilmoittautuneille lähetetään linkki koulutukseen sähköpostitse.

Lisätietoja koulutuksesta: jenny.saksola@mll.fi