Liity MLL:n jäseneksi ja osallistut arvontaan!

1.6.2024

Nyt on mainio hetki liittyä MLL:n jäseneksi ja olla mukana rakentamassa lapsiystävällistä Suomea! Kesän jäsenkampanjan aikana arvomme kaikkien 1.6.-31.8.2024 välillä Mannerheimin Lastensuojeluliiton Järvi-Suomen piirin alueella liittyneiden aikuisjäsenten kesken 2 kpl 50 euron S-ryhmän lahjakortteja.

MLL on yksi Suomen vaikuttavimmista lasten, nuorten ja perheiden etuja ajavista järjestöistä, ja jäsenenä olet mukana vaikuttamassa. Jäsenenä tuet etenkin oman paikallisyhdistyksesi toimintaa ja lähialueesi lasten ja perheiden hyvinvointia.

MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät esimerkiksi perhekahviloita, kerhoja ja tapahtumia sekä edistävät perheiden asioita paikkakunnalla. Jäsenenä voit vaikuttaa oman paikallisyhdistyksesi toimintaan.

Oman paikallisyhdistyksesi löydät täältä ja jäseneksi voit liittyä täällä.

Ole pienten puolella - liity MLL:n jäseneksi!