Piirin syyskokous pidettiin 25.11. Jyväskylässä

27.11.2023

Piirin syyskokous järjestettiin 25.11. Jyväskylässä hotelli Albassa.

Syyskokouksessa hyväksyttiin piirin talousarvio ja toimintasuunnitelma vuodelle 2024 sekä piirin kolmivuotissuunnitelma vuosille 2024-2026. Toimintasuunnitelmaan ja kolmivuotissuunnitelmaan voit tutustua täällä.

Lisäksi kokouksessa valittiin piirihallitus vuodelle 2024. Piirihallituksen puheenjohtajana jatkaa Kaisa Raninen (Siilinjärvi) ja piirihallituksen varsinaisiksi jäseniksi vuosille 2024-2026 valittiin  Nella Kärmeniemi (Jyväskylä), Emilia Jurvakainen (Kuopio), Pia Julkunen (Rantasalmi), Jouni Erola (Liperi) ja Päivi Hoffrén (Kuopio). Varajäseniksi vuodelle 2024 valittiin Tuire Tuomisalo (Vaajakoski), Eliisa Girsén (Siilinjärvi), Sabine Ahveinainen (Anttola), Niina Hiltunen (Kiihtelysvaara), Ullamari Ratinen (Polvijärvi) ja Johanna Pirinen (Mikkeli).

Pääsimme myös kiittämään ja palkitsemaan syyskokouksessa. Pitkäaikaisella työntekijällämme Eila-Mari Väätäiselle ojennettiin MLL:n hopeinen ansiomerkki. Kesän 2023 jäsenrekrytointikampanjassa menestyneet yhdistykset myös palkittiin. Voittajayhdistykseksi ylsi Pihtiputaan yhdistys huikealla 14 % jäsenmäärän nostolla ja kunniamaininnan saivat yli 10 uutta jäsentä saaneet Laukaan yhdistys (13 uutta jäsentä) ja Liperin yhdistys (19 uutta jäsentä)

Kiitos kaikille osallistujille upeasta syyskokouksesta!

Kuvassa Pihtiputaan, Laukaan ja Liperin yhdistysten edustajia.