Koulutamme vapaaehtoisia tukemaan yksinäisiä lapsia!

• 10.17.9.2024
  • Teams

Sinulle, joka haluat tukea yksinäisyyttä kokevia lapsia

Koulutamme Tuu mun kaveriksi -hankkeessa vapaaehtoisia yksinäisille lapsille suunnattujen vertaisryhmien ohjaajiksi ja kahden lapsen ystävyyttä edistäviksi aikuisiksi. Lisätietoja vertaisryhmän ohjaamisesta löydät täältä ja kahden lapsen välisen ystävyyden edistämisestä täältä. Tuu mun kaveriksi -hankkeen sivut löydät täältä.

Voit toimia vapaaehtoisena syksyllä 2024 Varkaudessa, Kaavilla, Nurmeksessa tai Outokummussa.

Vapaaehtoisten koulutukseen sisältyy itsenäisesti suoritettava verkkokurssi MLL:n Moodlessa sekä kaksi etätapaamista. Etätapaamiset toteutetaan Teamsin välityksellä seuraavina ajankohtina:

• ti 10.9. klo 17:30–19
  • ti 17.9. klo 17:30–19

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan koulutukseen! Voit ilmoittautua, vaikka et pääsisi mukaan molempiin etätapaamisiin. Koulutukseen osallistuminen ei sido toimimaan vapaaehtoisena.

Erityistä osaamista ei vaadita, aito läsnäolo ja turvallinen seura riittävät.